مقاله نقش مهارتهاي ارتباطي فردي در استقرار سيستمهاي مديريت كيفيت جامع


مقاله نقش مهارتهاي ارتباطي فردي در استقرار سيستمهاي مديريت كيفيت جامع

 

چكيده

جوانب مهمي از سيستمهاي مديريت كيفيت جامع، به "مسائل انساني و روابط ميان افراد" مربوط مي شود. به بيان ديگر، "ارتباط ميان مديران و كاركنان در سازمان" را بايد يكي از اركان اصلي و بستر لازم در استقرار مديريت كيفيت جامع دانست، چراكه بدون توانايي لازم در برقراري ارتباط، امكان رهبري، كار تيمي، مشاركت و ارتباط با مشتري، بگونه‌اي كارا و اثربخش وجود نخواهد داشت. ايجاد اين فرآيندهاي ارتباطي، مستلزم برخورداري از مهارتهاي ارتباطي است. در اين مقاله، ضمن تشريح اجزاء و مؤلفه‌هاي سيستمهاي مديريت كيفيت، به معرفي ابزارهاي ارتباطي، نقش آنها در برقراري ارتباط و چگونگي بهره‌گيري از آنها در سازمان خواهيم پرداخت. همچنين نتايج يك بررسي انجام شده در زمينه ارزيابي مهارتهاي ارتباطي در مديران صنايع كشور (بخش خصوصي) ارائه، خواهد شد.

 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 2296 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: DOC

تعداد صفحات: 9

حجم فایل:74 کیلوبایت

 قیمت : 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل